• Infogram
    Een infogram maken in gemakkelijk om gegevens met elkaar te vergelijken. Ik heb het eens geprobeerd en heb daarbij de gegevens van een tabel over de tien grootste consumptiecategorieën een grafiek gemaakt via https://infogr.am/. Het is een leuke manier om cijfergegevens weer te geven, maar daarbuiten kan ik het niet gebruiken voor mijn thema. Dit is het resultaat.
  • Curation
    Het lijkt me dat als je Zotero of Evernote al hebt, scoop.it een beetje overbodig is, behalve dat je de informatie die je verzameld hebt ook kan delen met anderen. En bij scoop.it gaat het specifiek over het posten van sites. Het doet me ook een beetje denken aan Tumblr, aangezien je berichten kan scoopen en rescoopen en andere mensen kan volgen.
  • Beeldbewerking
    Ik heb een afbeelding gemaakt met paint.net omdat ik dat programma al enige tijd ken en er aan gewend ben. Het is niet moeilijk om afbeeldingen te vinden over consumenten, maar wel over consumentengedrag, aangezien dat een moeilijk af te beelden begrip is. Daarom heb ik een afbeelding van enkele mensen in een winkel gekozen een daar heb ik dan de vlag van Japan op gezet (in een tweede laag). Dit is het resultaat.
  • Videobewerking
    Ik denk niet dat ik voor mijn thema met popcorn maker meer zou kunnen doen dan met infogram. Naast grafieken en tabellen is er voor mijn thema niet echts iets visueels te vinden, dus zou het in videoformaat niets meer zijn dan grafieken en tabellen met wat uitleg bij.
