Mijn onderwerp is ”Populariteit van Nintendo” als een tref woord heb ik Nintendo ”任天堂” gebruikt om mijn bronnen op te zoeken.

In CiNii Books heb ik 42 resultaten gekregen waarvan 39 is echt over Nintendo en drie andere waren iets anders. Bij Unicat heeft 45 resultaten gegeven terwijl WorldCat heeft grote resultaat van ongeveer 15,690 maar niet alle bronnen waren bruikbaar als bron. In Limo geeft 27 resultaten en als ten laatste heb ik 1000 resultaten gekregen in NDL-OPAC. Ik heb geen resultaat gekregen bij SBB.

Ik heb veel resultaten gekregen maar het gaat niet altijd over gepaste bronnen die ik zou graag gebruiken voor mijn bachelor papier. Op die vlak vond ik jammer aangezien kan ik moeilijk ”populariteit van Nintendo” als trefwoord gebruiken zelf ”Nintendo” alleen levert heel veel informaties. Ik zal nog andere trefwoorden moeten zoeken voor nog betere en handige bronnen te vinden.

